UPSR datang lagi!!!!

Tuesday, September 13, 2011


Wah..sedar xsedar nk dah masuk hujung tahun dah...sekarang nie bebudak tahun 6 tgh menduduki UPSR..aku plak tgh mengdupdatekn blog aku (teruk tul cikgu nie..hope KPM xtau la aku wat kejer nie) GOOD LUCK to all my students year 6..semoga dapat menjawab semua soalan exam dengan tenang..selawat la byk2...

Yang bestnyer, budak2 year 1-4 semuanyer diberikan cuti except year 5..ada ujian utk depa...baguih gak la...next year depa plak yg exam...tpi yang aku heran nie, apa jadi ngn pemansuhan UPSR???? kejap timbul, kejap tenggelam....sekarang nie nak ditumpukan plak kt KSSR...yang KSSR nie plak, ramai lgi cikgu2 yang kurang nak paham pasal benda nie (termasuk la aku) masa g kursus pun xbp nk clear...maybe kena tunggu 2 3 tahun lagi kot baru nak nampak semua nie...hope semua sabar menunggu k...jgn cepat gelabah sangat...besa la kita nie kadang2 xsempat menyempat nak tau tntg sesuatu benda tu
(termasuk aku)...hope anything will be clear...

Papehal pun, aku nak ucapkan selamat menjawab kepada semua calon UPSR 2011..
GOOD LUCK!!! SEMOGA BERJAYA!!! GAMBATE!!!

0 comments:

WWW.LISTEN2QURAN.COM