Afee Utopia - Maafkan Aku

Saturday, April 14, 2012

Best gak lagu nie bila aku dengaq kat Suria fm...Pagi tadi baru aku tau nama penyanyi & tajuk lagu dia...sapa nak download bleh download kat link yang aku wat nie..

Setelah kau pergi tinggalah aku sendiri
Baru ku sedar semua pengorbanan mu
Selama ini ku tak peduli ku persiakan hidup mu
Keegoan ku ini memakan diri

Tuhan tolonglah kurindu dia
Kembalikanlah asmara cinta mekar sewangi dulu
Ku harap engkau maafkanlah diri ku
Aku bersalah mempermainkan mu
Hingga membuat kau sengsara

Berilah peluang untuk kali kedua
Akan ku buktikan kasih dan sayang ku
Terhadap mu

Mengapa dulu
Kau hancurkan hati ini
Mengapa engkau
Tak serius dalam cinta
Kenapa kini baru
Engkau menyesalinya
Sedangkan aku kini
Telah dimiliki

Berilah peluang untuk kali kedua
Akan ku buktikan kasih dan sayang ku
Terhadap mu

Tuhan tolonglah kurindu dia
Kembalikanlah asmara cinta mekar sewangi dulu
Ku harap engkau maafkanlah diri ku
Aku bersalah mempermainkan mu
Ooo… dalam sengsara

Afee Utopia - Maafkan Aku

1 comments:

Obat Mandul said...

terima kasih telah posting... itu sangat bermnafaat untuk saya

WWW.LISTEN2QURAN.COM