ACCIDENT!!!!

Tuesday, May 31, 2011



24/4 aku telah mengalami 1 kemalangan yang bleh la aku katakan paling teruk dalam hidup nie...huhuhuhuh...masa tue malam lebih kurang kul 9:30 p.m. la..aku sampai kt selekoh tajam and bila aku break kete aku hilang kawalan...pas2 memusing la...bila kete aku berhenti sebelah jalan yang bertentangan, aku tgk ada budak tgh jalan and ada sorg lagi kt dlm semak...aku dh cuak sgt...so, dipendekkan cerita, budak yang kt tengah jalan tue meninggal dunia mlm esoknya kt hospital n sorg lagi patah paha kiri n kanan n tangan kiri...yang nak dijadikan cerita tue, b4 kejadian tragis ni, aku bleh plak tunggu makanan kt kedai makan mana ntah 1 jam lebih...sorg2 plak tue..bleh plak aku jadi penyabar mlm tue...memang betul la...Allah dah timing elok jer waktu tue berlaku....ucapan takziah untuk family budak tue..semoga Allah ampukan dosa aku...huhuhuuhuhu...ni ada la ckit gambar kete aku pas kemalangan...

1 comments:

Hasdi Hasan said...

ko drive hardcore sgt

WWW.LISTEN2QURAN.COM